Kako se zgradi dobra blagovna znamka
May 1, 2021Izraza blagovna znamka in logotip se pogosto uporabljata in včasih tudi zamenjujeta, saj določeni ljudje ne vedo, kaj označuje en in kaj drug izraz. Čeprav je logotip lahko simbol podjetja, to ni celota blagovne znamke. Pravzaprav je ustvarjanje logotipa le majhen korak k razvoju močne blagovne znamke identiteta. Za vsa podjetja, ki se poskušajo uveljaviti, je močna blagovna znamka ključnega pomena, da se lahko podjetja ločijo od svojih konkurentov.
Če si prizadevate razviti svojo prvo identiteto blagovne znamke za stranko ali to počnete za svoje podjetje, je pomembno, da najprej razumete, kaj je blagovna znamka in kaj je potrebno za njeno ustvarjanje. Na žalost ni tako enostavno, kot da bi podjetju dali ime in ga ometali po vsem.
Kako se je v preteklosti razvijala ideja blagovne znamke
Vsebina
Prvotno se je izraz blagovna znamka uporabljal za označevanje znamke goveda, ki so jo govedorejci označili na svoje govedo. Dandanes pa se je ideja blagovne znamke pa se je razvila tako, da zajema veliko več kot samo ime ali simbol. Vaša blagovna znamka, ki je pomemben del identitete vaše blagovne znamke, je opredeljena kot ime ali vrsta izdelka, ki ga proizvaja določeno podjetje.
Kaj je identiteta blagovne znamke?
Identiteta blagovne znamke je sestavljena iz tega, kar piše vaša blagovna znamka, kakšne so vaše vrednote, kako komunicirate svoj izdelek in kaj želite, da se ljudje počutijo, ko z njim komunicirajo. V bistvu je vaša identiteta blagovne znamke osebnost vašega podjetja in obljuba vašim strankam.
Blagovna znamka je tisto, na kar pomislijo zvesti kupci oziroma stranke, ki se prav zaradi vaš in vaših izdelkov vedno znova vračajo k vam. Vaš izdelek pusti vtis na vaše stranke še dolgo po prodaji. Identiteta blagovne znamke je postopek oblikovanja tega vtisa. In ta postopek lahko traja zelo dolgo, preden dosežete vidne rezultate.